作者Panucci (what we used to know)
看板ASROMA
標題結束囉!
時間Sun Nov 26 23:58:30 2006
客場4:2大勝! nice!
最後時段很明顯大家都放鬆啦
對方那個點球實在是...只能說是天外飛來的
目前還沉醉在隊長的宇宙波中~
Totti....真的太酷了!
--
"and if the snow buries my, my neighborhood.
and if my parents are crying, then I'll dig a tunnel,
from my window to yours,
a tunnel from my window to yours.
--
※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc)
◆ From: 203.70.106.19
1F:→ Panucci:隊長那記左腳抽射真的太漂亮了 11/26 23:59
2F:推 asroma:嗚嗚 今天沒得看 不過贏了就好!!!!!>////< 11/27 00:25