作者Panucci (what we used to know)
看板ASROMA
标题结束罗!
时间Sun Nov 26 23:58:30 2006
客场4:2大胜! nice!
最後时段很明显大家都放松啦
对方那个点球实在是...只能说是天外飞来的
目前还沉醉在队长的宇宙波中~
Totti....真的太酷了!
--
"and if the snow buries my, my neighborhood.
and if my parents are crying, then I'll dig a tunnel,
from my window to yours,
a tunnel from my window to yours.
--
※ 发信站: 批踢踢实业坊(ptt.cc)
◆ From: 203.70.106.19
1F:→ Panucci:队长那记左脚抽射真的太漂亮了 11/26 23:59
2F:推 asroma:呜呜 今天没得看 不过赢了就好!!!!!>////< 11/27 00:25