作者Ace8633 (哇屋屋)
看板NCCU
標題[徵才] 新加坡華語學校 徵政大畢業生當華語教師
時間Tue Oct 22 21:25:48 2013
新加坡私立華語教育機構 誠徵政大畢業生擔任新進教師
職缺: 華文老師
教學對象: 新加坡當地華人小學生
上班地點: 新加坡
月薪: 前六個月培訓期3700新幣;正職期4000新幣
資格: (1) 政大[大學部]畢業 科系不限
(2) 台灣籍;中文須母語程度;英語口說佳
(3) 熟悉簡體中文 (書寫+閱讀)
(4) 有帶過小學生營隊/教學經驗者佳 (優先考慮活潑大哥大姊型)
Introduction:
The Learning Lab is a leading provider of enrichment services in Singapore.
We are now looking for fresh graduates from Taiwan seeking to inspire young
minds in a highly energetic and cosmopolitan setting.
To apply,
send your
[English CV] and
[English cover letter] to
[email protected]
Online interview will be conducted for shortlisted candidates.
For more info please visit
http://www.thelearninglab.com.sg/careers/teaching/
Thank you very much for your interest.
--
※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc)
◆ From: 155.69.191.254
1F:→ supershit:薪水不錯 10/22 21:45
2F:推 zx3393:換算台幣是九萬五.....我有沒有算錯 -_- 10/22 22:13
3F:推 i555639:我會閱讀 但是不會寫... 10/22 22:24
4F:推 kaobeh:確實比新加坡公立高一些,但這確實是新加坡的薪資. 10/22 22:58
5F:推 ningocean:希望台灣籍了還以為是想學正體中文XD 10/24 22:49
6F:→ memorabilia:要學簡體怎麼不找大陸人? 11/06 03:12
7F:→ memorabilia:研究生資格不符?? 11/06 03:13