作者aska1219 (bokuwamusic)
看板FIFAseries
標題[求助] Graphics Acceleration?
時間Thu Jun 14 00:00:34 2007
剛剛砍掉重練... 歐不是重灌後
突然變成不能進入遊戲了
原因是FIFA 07 Recuires Hardware Graphics Acceleration
Google了一下 還是不太清楚要怎麼解決
明明之前玩的好好的 沒有什麼硬體太舊之類的問題啊 真怪
麻煩解惑一下 感謝 :)
--
He'll be your taxloss lover from Liverpool
Taxloss lover if the truth be told
Taxloss lover still lives in the War
Taxloss lover touching 74
Ah, come back to me
We want your money, taxloss
--
※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc)
◆ From: 59.104.8.130
1F:推 PocaLays:更新一下顯卡的driver試試? 雖然你之前可以玩 但..阿災 06/14 00:19
2F:推 rangers:directx 9.0c 06/14 01:36
3F:推 aska1219:Direct 9.0c works! Thanks a million! 06/14 05:52
4F:推 aska1219:呵 一下可以 現在又不行了 快被搞瘋 XD 06/14 07:47
5F:推 megaman1206:顯示卡驅動沒灌 06/14 08:54