作者tsitned (忻)
看板Emulator
標題[轉錄][問題] 請問Flight Simulator X要怎麼Landing?
時間Tue Aug 5 01:36:46 2008
※ [本文轉錄自 Game 看板]
作者: iwjedoabk (J.T.S.) 看板: Game
標題: [問題] 請問Flight Simulator X要怎麼Landing?
時間: Mon Aug 4 17:59:50 2008
How to proceed for landing in Flight Simulator?
Is it any trick or something there?
Because I like this game, I just download the demo version here on my PC.
By the way if you wanna answer my question, please also send an - e - mail
to my database.
Thanks!
--
J.T.S.(Joseph Thomas, SMith.)
--
※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc)
◆ From: 119.14.4.67
--
※ 發信站: 批踢踢實業坊(ptt.cc)
◆ From: 122.125.199.101
1F:推 kaoen:我英文很破,但是從關鍵字查到這是一款微軟的模擬飛行遊戲 08/05 01:55
3F:推 tree364:哈囉!我也有玩喔! 建議你也可以玩flightgear 09/05 20:13
4F:→ tree364:國外比較流行 09/05 20:13